Działanie "Promowanie marki..."
2024
Firma SWIMER Sp. z o.o. Sp.k. uzyskała dotację z Unii Europejskiej na projekt pn. „Promowanie marki produktowej SWIMER poprzez Markę Polskiej Gospodarki na rynkach międzynarodowych.”
Cel projektu: wzmocnienie potencjału eksportowego przedsiębiorstwa SWIMER SP. z o.o. Sp. k. oraz marki produktowej SWIMER na wybranych rynkach docelowych Europy.
Produktami będącymi przedmiotem promocji są zbiorniki z polietylenu do magazynowania i dystrybucji płynów, występujące w ofercie firmy pod marką SWIMER, w tym min. 1- i 2-płaszczowe stacjonarne zbiorniki do oleju napędowego i Adblue, stacjonarne zbiorniki SWIMER do nawozów płynnych oraz 1-płaszczowe stacjonarne oraz podziemne zbiorniki SWIMER do wody technologicznej.
W projekcie przewidziano następujące działania:
1. Udział w charakterze wystawcy w 4 imprezach targowo-wystawienniczych:
- EIMA (Bolonia, Włochy, edycja 2024 i 2026),
- BAUMA (Monachium, Niemcy, edycja 2025),
- HANNOVER ACRITECHNICA (Niemcy, edycja 2025).
2. Organizację dwóch wyjazdowych misji gospodarczych połączonych z udziałem w wydarzeniach targowych
- RESTA (Wilno, Litwa, edycja 2024) oraz SIMA PARIS (Francja, edycja 2024).
3. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej, w związku z udziałem w targach:
- EIMA (Bolonia, Niemcy, 2024),
- HANNOVER AGRITECHNIKA (Niemcy, 2025) jako wystawca, na których będą realizowane stoiska narodowe dla sektora maszyn i urządzeń.
W czasie misji gospodarczych pracownicy przedsiębiorstwa wezmą udział w towarzyszących targach jako zwiedzający. Ponadto podczas misji zostaną zorganizowane minimum 3 spotkania biznesowe z potencjalnymi kontrahentami. Natomiast w ramach zadań obejmujących udział firmy SWIMER Sp. z o.o Sp. k. w wydarzeniach targowych w charakterze wystawcy, zaplanowano wynajem powierzchni wystawienniczej, zakup, gotowych, zindywidualizowanych elementów zabudowy, obsługę stoiska wystawowego oraz podróże oddelegowanych pracowników w związku z udziałem w imprezie targowo – wystawienniczej.
Ponadto w związku z udziałem w wydarzeniach targowych dla sektora maszyn i urządzeń, tj. w targach EIMA Bolonia 2024 oraz Hannover AGRITECHNICA 2025, spółka będzie szeroko promowała swoje produkty będące przedmiotem eksportu pod marką SWIMER. W związku z tym, przedsiębiorca zaplanował przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promocyjnej. W ramach zadania związanego z udziałem w targach EIMA Bolonia 2024 przewidziano produkcję filmu informacyjno-promocyjnego, promującego markę oraz opracowanie elektronicznego katalogu produktów marki SWIMER. Natomiast kampania promocyjna związana z udziałem w targach Hannover AGRITECHNICA 2025 będzie obejmowała: zagraniczną reklamę elektroniczną w branżowych kanałach informacyjnych oraz działania informacyjno-promocyjne w wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych.
Odbiorcą docelowym promowanej marki SWIMER będą przedstawiciele branży rolniczej, transportowej i budowlanej. Firma trafia do grupy docelowej głównie poprzez sieci dystrybucji, zwłaszcza poprzez dystrybutorów maszyn i sprzętów rolniczych.
Oczekiwane rezultaty związane z realizacją projektu:
- min. 10 podpisanych kontraktów handlowych na rynku europejskim,
- min. 1 080 000,00 PLN netto przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem eksportu z rynku europejskiego.
#FunduszeEuropejskie
Wartość projektu: 948 733,88 zł
Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 401 304,32 zł