Działanie 3.3.3
2019
Firma SWIMER realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach działania 3.3.3 Go to Brand pn.: „Promocja marki nowoczesnych zbiorników z tworzyw sztucznych firmy Łukasz Otremba SWIMER na rynkach międzynarodowych”.
Cel projektu: Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności marki SWIMER na rynkach zagranicznych i wzrost poziomu sprzedaży eksportowej. Cel ten zostanie osiągnięty dzięki realizacji przez firmę SWIMER działań promocyjnych przewidzianych w Programie promocji branży maszyn i urządzeń na rynkach zagranicznych, w tym rynkach perspektywicznych. Ww. działania spowodują umocnienie wizerunku Marki Polskiej Gospodarki na świecie.
Firma poprzez udział w targach wypromuje swoje produkty, które staną się jeszcze bardziej
rozpoznawalne na rynkach zagranicznych. Efektami ilościowymi projektu będą: zawarcie 5 kontraktów handlowych zagranicznych i osiągnięcie przychodów ze sprzedaży produktów na eksport na poziomie 24 mln zł, w tym przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu na poziomie 24 mln zł. Osiągnięte rezultaty poprawią pozycję konkurencyjną firmy i umożliwią ekspansję eksportową na kolejne rynki zagraniczne.
Wartość projektu: 731 200.00 PLN
Dofinansowanie: 365 600.00 PLN
2020
Firma Łukasz Otremba SWIMER realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach projektu: „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand”, Poddziałanie 3.3.3 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. pn. „Promocja marki nowoczesnych zbiorników z tworzyw sztucznych firmy Łukasz Otremba SWIMER na rynkach międzynarodowych”.
Cel projektu: Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności marki SWIMER na rynkach zagranicznych i poziomu sprzedaży eksportowej. Ww. cel zostanie osiągnięty dzięki realizacji przez firmę SWIMER działań promocyjnych przewidzianych w Programie promocji branży maszyn i urządzeń na rynkach zagranicznych, w tym rynkach perspektywicznych. Ww. działania spowodują umocnienie wizerunku Marki Polskiej Gospodarki na świecie.
Firma poprzez udział w targach wypromuje swoje produkty, które staną się jeszcze bardziej rozpoznawalne na rynkach zagranicznych. Efektami ilościowymi projektu będą: zawarcie 5 kontraktów handlowych zagranicznych i osiągnięcie przychodów ze sprzedaży produktów na eksport na poziomie 24 mln zł, w tym przychodów ze sprzedaży produktów będących przedmiotem projektu na poziomie 24 mln zł. Osiągnięte rezultaty poprawią pozycję konkurencyjną firmy i umożliwią ekspansję eksportową na kolejne rynki zagraniczne.
Wartość projektu: 572 000.00 PLN
Dofinansowanie: 425 670.00 PLN